Garantie produse

CONDITII GENERALE DE GARANTIE

 

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu legea 449/2003 si a politicilor comerciale ale vanzatorilor.

Garantia unui produs este valabila din momentul livrarii acestuia.

Produsele sunt noi, remanufacturate de fabrica sau second-hand, in ambalaje originale sau generice, sigilate, provin din surse autorizate de producatori si sunt insotite de certificat de garantie; produsele desigilate beneficiaza de garantie partiala.

 

Trimiterea unui produs defect in service, aflat in garantie, se face impreuna cu certificatul de garantie in original si copie dupa factura de achizitie. Pierderea acestor documente duce la pierderea garantiei. Identificarea produsului se realizeaza dupa serialul inscris pe acesta; deteriorarea marcajului implica refuzarea produsului in service.

 

Pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator sau importator, solutionarea se va face in centrele de service mentionate in document si in conditiile specificate.

In cazul echipamentelor care necesita instalare de catre personal calificat si optati pentru prestatori de servicii neautorizati si neagreati de producator sau importator, puteti pierde garantia.

 

Produsele deteriorate, care prezinta lovituri, crapatuti (fisuri), cu componente electronice defecte (arse) ca urmare a folosirii in conditii improprii, cu variatii de tensiune in alimentarea cu energie electrica, utilizarea intr-un mediu cu temperaturi scazute sau foarte ridicate, cu umiditate peste limita normala, socuri mecanice aplicate, sub actiunea substantelor chimice, duc la pierderea garantiei.

 

Interventia asupra aparatelor de persoane neautorizate (centre de service neagreate care nu sunt mentionate in certificatul de garantie), modificari ale parametrilor functionali, upgrade-uri de software sau inlocuirea softului original (cel instalat din fabrica pe echipament), instalari de drivere si programe in mod incorect, sau care nu sunt origilale si pot bloca functionalitatea aparatului, software parolat care impiedica accesul la verificarea si modificarea parametrilor functionali ai aparatului, BIOS cu parola sau compromis, softuri virusate, duc la pierderea garantiei.

 

Pentru produsele considerate defecte si trimise in service, la care s-a dovedit ca sunt functionale, cauza fiind modul in care sunt utilizate produsele, sau lipsa informarii despre punerea in functiune si exploatare a acestora, clientul va achita contravaloarea transportului si/sau costuri de diagnosticare (dupa caz).

 

Consumabilele nu beneficiaza de garantie. In cazul exceptiilor, va fi mentionata perioada in pagina produsului.